Beoordelingen van Payal Almere

Recente recensies

4.0
Jane M
gisteren

Bestelling was teleurstellend, aloo matter was heel waterig en had geen smaak. Butter chicken was heel zoet en net 5 kleine stukjes kip in heel veel saus voor 2 personen. Voor de prijs verwacht je wel wat. Service was wel goed want het was binnen de tijd bezorgd!

Deborah
25 mei 2022

Lekker eten, onwijs goede service. Snelle bezorging

Jolan
25 mei 2022

Als je om 18.30 eten besteld en je krijgt het pas na 21 uur dan ben je niet blij. En dan wordt er ook nog tegen je gelogen als je belt waar het eten blijft. Zo slecht dit. En geen excuses behalve door de bezorger die er niks aan kon doen.

Van Dijk
22 mei 2022

Uren gewacht, 15x gebeld, 1x opgenomen, aan de telefoon tegen ons gelogen over de bezorging, te laat voor onze afspraak hierdoor.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lindsay
8 mei 2022

Zoals altijd heerlijk! En precies op tijd bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cleto
5 mei 2022
Glenn
2 mei 2022

Als je buiten Almere woont en ze bieden aan om te bezorgen zou ik het afraden, eenmaal het eten bezorgd was bleek de bestelling niet te kloppen. echter gaf de meneer aan de telefoon aan dat ze niet buiten Almere gaan rijden om hun fouten te corrigeren. er kwam geen enkele vorm van sympathie uit de man en ik moest het er maar mee doen omdat ze maar 1x per dag buiten Almere rijden kreeg ik letterlijk te horen. Okee laten we het nu hebben over de kwaliteit van het voedsel want dat liet ook wat te wensen over... het lijkt namelijk alsof de 'sauzen' zijn aangemengd met water.. het is zo ontzettend dun en flauw dat je het bijna beter met een rietje kan opzuigen. Ik weet niet wat er precies aan de hand was vandaag, vorige keren dat we hier besteld hadden was het allemaal heerlijk maar die bestellingen waren gelukkig wel correct geleverd. Op dit moment weten we niet zeker of wij hier in het vervolg nog willen bestellen, omdat we veel hebben betaald voor het eten maar door een fout nie

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Linda
28 april 2022

Heerlijk eten en netjes op tijd bezorgd

J.-C.
27 april 2022

Bezorging duurde 3 uur en 10 minuten: de bestelling was aanvankelijk “over het hoofd gezien”. Excuus kreeg ik niet, het was “erg druk”. Toen de bestelling uiteindelijk bezorgd werd, bleek de mint sauce te ontbreken. Excuus werden niet aangeboden, het was vandaag in heel Almere nergens te vinden. Ik kreeg wel (op eigen brutaal verzoek een gratis lamscurry gerecht als goedmakertje. Dat was wel een mooi gebaar. Kwaliteit zoals altijd goed.

Michel
22 april 2022

Eten smaakt echt verrukkelijk. Vooral de gerechten met vlees van de tandoor

Ruud
17 april 2022

Prima eten, alles compleet en op tijd bezorgt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rob verhoeven
17 april 2022

Altijd heerlijk eten van payal

Robbert verhoeven
6 april 2022

Heerlijk indiaas eten . chicken korma. Saag paneer. Mango lassi. Bezorging ruim op tijd. Lekker 😋 warm.

G
6 april 2022
Ivette
4 april 2022

Kip tandoori 2x hot. Dit keer echt lekker pittig. Kip niet droog. Veel rijst en bijgerecht. Tevreden met prijs, smaak, hoeveelheid en kwaliteit

Jeroen Rook
29 maart 2022

Was echt super lekker en best veel.

Zeijlemaker
27 maart 2022

Bezorging veel te laat. Ook had bezorger geen gepast geld bij zich. Zoals was afgesproken. Niet zijn fout , had het niet meegekregen.

Satoshi
26 maart 2022

Delivery guy should ring the bell, not knock the door hardly. I ordered mango lassi but not delivered. Currey was good as always.

Robbert verhoeven
24 maart 2022

Heerlijk eten, lekker warm, redelijk op tijd bezorgd en echt smikkelen. Chicken korma, saagh paneer, mango lassi.

Sadhana
16 maart 2022

Was weer heerlijk.

TD
14 maart 2022

Heerlijk eten en voor een drukke zaterdagavond alsnog meer dan redelijk snel geleverd.

Johannes
12 maart 2022

Prima op tijd en -als altijd- super van smaak. Wat ons betreft de beste in Almere e.o.

Radhika
12 maart 2022

Taste is not good Naan is very fat

Robbert verhoeven
10 maart 2022

Het eten was heerlijk. Lekker warm. Chicken korma. Heerlijk op tijd bezorgd .

Kevin
4 maart 2022

Ik ben niet vaak van 5 sterren, maar dit is absoluut geweldig ! Snel ! Warm, heet zelfs ! Heerlijk, ik proef dat er behalve een bedrijf ook passie voor eten in zit. Ik bestel hier vaker en de ervaring is consequent.

Anonymous
1 maart 2022

3hours of waiting time for food delivery and multiple calls to the restaurant to finally get the food. Rude responses from the person on call. Pretty poor customer service. Not planning to be the customer again.

Carolyn
1 maart 2022

Eten was lekker!! Kwaliteit en kwantiteit is in verhouding. Ik heb een bestelling via de website gedaan, jammer dat men de opmerkingen bij de bestelling niet gelezen heeft anders was het 5 sterren waard!!

GH
28 februari 2022

Gisteravond weer genoten van een overheerlijke butter chicken en vis curry. Het eten was weer van de kwaliteit die we gewend waren, heerlijk. We waren even een keer "vreemd gegaan" maar dat viel helaas tegen dus we zijn weer terug bij Payal, beter kun je bijna niet krijgen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Robbert verhoeven
27 februari 2022

Payal is altijd heerlijk. Ik had nu ook een Peshwari nan. Ook heerlijk.

Petra
17 februari 2022

Heerlijk eten; altijd goed bij Payal. Temperatuur prima. Alleen de paperdams moeten beter verpakt zodat ze niet in 100 stukjes aankomen maar nog heel.

M
17 februari 2022
GH
16 februari 2022

We hebben nu een paar keer besteld maar zijn helaas tot de conculsie gekomen dat er geen constantheid is in de kwaliteit en smaak van het eten. Dat is jammer want de eerste keer was heel positief ontvangen maar de keren daarna, nu 4 keer in totaal, werden steeds minder en zijn eigenlijk teleurstellend. Bezorgen is ook een groot probleem bij Payal, zelfs als je op tijd besteld komen ze zelden op tijd, meestal ruim te laat. Als je laat besteld dan moet je ervan uitgaan dat je minimaal 2 uur moet wachten op je eten. Voor ons is het helaas de laatste keer geweest en gaan we kijken bij een ander Indiaas restuarant.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mohammed
13 februari 2022

Deliver was a bit late. One of the rice was not fresh, seems to be cooked yesterday.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
12 februari 2022

We bestellen het gerecht al jaren. Het zou mild zijn, maar het het eten was weer veel te heet. We hebben het weggegooid.

Robbert verhoeven
10 februari 2022

Heerlijk heerlijk heerlijk. Bezorging prima.

Zeijlemaker
7 februari 2022

Voor mijn kinderen besteld. Vonden het niet geweldig.

Davif
6 februari 2022

ALTIJD GOED

Robbert verhoeven
3 februari 2022

Wij vinden payal altijd heerlijk! Deze keer was de rijst niet helemaal gelukt. En de bezorging was een beetje laat. Maar we hebben heerlijk gegeten.

Robbert verhoeven
31 januari 2022

Alles heerlijk warm, goede kwaliteit, lekker van smaak. Nette bezorging, vriendelijk.

Quito Nicolaas
31 januari 2022

Gisteren weer een bestelling bij Payal geplaatst. Zoals altijd zeer lekker, niet pikant en uiterst goed klaargemaakt. Ik had als bezorgtijd om 18.00 doorgegeven, maar om 17.45 stond de bezorger al voor de deur. In plaats van een 10 geef ik een 100. Topkwaliteit en een hoge kwaliteitsnivo aan service.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Almo
30 januari 2022

Het is iedere keer weer een feestje, kwaliteit is uitstekend!

Jeantin Boltjes
30 januari 2022

Altijd een feestje!! Altijd goede kwaliteit!

Kevin
30 januari 2022

Eten was erg lekker. Helaas was het nan brood aardig zwart. Voor de eerste keer ooit waren ze op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Satoshi
29 januari 2022

Currey was good as always but the quality of rice is getting worse. It stuck like small balls, once frozen and defrosted in the microwave apparently. I want rice from the rice cooker not from the freezer.

Sanjay
28 januari 2022
Caro
26 januari 2022

Wij hadden butterchicken besteld, mild, medium en hot. Helaas was niet te zien welk bakje medium en welke mild was en smaakte ze uiteindelijk allemaal ‘hot’

Cindy Newell
26 januari 2022
GH
26 januari 2022

Wederom heerlijk gegeten en netjes op tijd bezorgd. Ze hebben het altijd heel druk en bezorgen kan 1,5 tot 2 uur in beslag nemen dus bestel niet op het laatste moment. Het eten is echter heerlijk en zeer zeker het wachten waard (mocht je laat bestellen).

Samira
26 januari 2022

Heerlijke curry!

Johnny
25 januari 2022

Ik heb 2 x achter elkaar mijn bestelling niet compleet gekregen. gisteren geen papadam gekregen, was wel besteld en de vorige bestelling 2 x lams gekregen en 4 betaald !

Victor
23 januari 2022

Altijd goed

Johannes
21 januari 2022

Milde Korma besteld, maar was veel te heet; kon direct de prullenbak in. Kwaliteit te vaak wisselend, we hebben er geen vertrouwen meer in. Daarnaast veel te laat bezorgd en -ondanks het met de bevestiging meegestuurd telefoonnummer voor vragen of opmerkingen- telefonisch niet te bereiken. Er werd gewoon iedere keer niet opgenomen. Dit was de laatste keer.

Tom van der Wal
19 januari 2022

De eigen smaak van de vis had meer naar boven mogen komen.

GH
17 januari 2022

Dit was de tweede keer dat we bestellen en zijn, net als de eerste keer, weer onder de indruk. We hadden een paar voorgerechten, butternaan en de butter chicken. Je moet wel een beetje bijtijds bestellen want ze zijn altijd heel druk maar er wordt nejes op tijd bezorgd op de aangegeven tijd in de email communicatie. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ben Kanis
17 januari 2022

altijd goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sjaam
13 januari 2022

Top kwaliteit, lekker eten Zeker voor herhaling vatbaar

Vd Graaf
12 januari 2022

Bijna 2 uur gewacht op de bestelling en eten was niet heel bijzonder ik vond het het lange wachten niet echt waard. 2 volle bakken rijst een bakje met doperwten en wat aardappel en een prutje in een bakje wat tamdoori was (deze was wel lekker). Vond het erg karig voor 29 euro.

J. Baart
9 januari 2022

Goede service en heerlijk eten!

Soleyman
8 januari 2022

Beste butter chicken van almere!

M
6 januari 2022

Voor 17 besteld, bericht dat het 1730 werd, 1745 was het eten er. Zowel de kip curry als de samosa's hadden een vervelende niet lekker smakende scherpte er in. Een beetje wrang, bitter van smaak. Eerder kip curry gehad, die had dat niet. Erg weinig kip. In 1 maar drie een maar 4 en in de rest 6 stukjes T eten was lauw, bijna koud toen het aankwam. Denk niet dat ik nog een keer ga bestellen. Viel wederom erg tegen.

Anand
5 januari 2022

Food was good! However, it took 3-4 calls before I could talk to the restaurant.

G
3 januari 2022

Tikka masala was heerlijk! Chicken Wings hadden deze keer niet zoveel smaak als normaliter, maar de extra mintsauce perfect!

Robbert Verhoeven
2 januari 2021

Wij zijn ook vandaag weer heel tevreden over payal

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rob Peters
31 december 2021

Had in de middag besteld en werd op de aangegeven tijd bezorgd. Het eten was zoals gewoonlijk weer zeer smakelijk.

Sam
28 december 2021

Eten besteld , gebeld om een wijziging door te geven.. meer dan 30x gebeld maar geen gehoor. Uiteindelijk wordt er opgenomen maar wordt het eten zonder de juiste wijziging geleverd , dit weer terug gestuurd om vervolgens weer uren te wachten , geen telefonisch contact over waar het eten blijft of hoelang het duurt en weer telefonisch niet bereikbaar. Hier wordt dus NOOIT MEER besteld!

Wilma van Westreenen
26 december 2021

Heerlijke gerechten Payal Grill Mix en Buter en Tandoori Chicken gegeten. Lekker mild gekruid en lekker knapperig gegrild.

Rob
17 december 2021
jane
13 december 2021

Al een paar keer eaten bij jullie bestelde eaten is prima allen bezorgring 2 keer te laat

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

DZJ
11 december 2021

Eten was heerlijk bezorging mooi op tijd

M Schoo
11 december 2021

Eten is altijd goed, had alleen een voorkeur tijd opgegeven welke niet werd aangehouden, kregen het eten doodleuk 45 minuten eerder! Dan maar warmhouden in de oven.

Louis Zeijlemaker
11 december 2021

Eten was flauw. Niet de smaak die ik van Payal gewend ben. Een van de gerechten had erg weinig vlees. Viel best wel tegen. Hopelijk n andere kok in de toekomst. Denk in de toekomst bij Sharp el sheiki te bestellen. Wat duurder maar goed te eten.

L. Mulders
10 december 2021

Verkeerd menu geleverd gekregen. Groentegerecht leek op jus met wat erwtjes en 2 stukjes aardappel. Bitter chicken was te zoet naar onze smaak. Het leek meer een nagerecht. Ook de kheer viel tegen. Proefde geen kardemom of pistache… Niet de verfijnde Indiase smaak waar we ons op verheugd hadden. Jammer! Positief: Mango lassi was wel lekker. Bezorging was vriendelijk en op tijd.

Robbert Verhoeven
9 december 2021

Payal is altijd heerlijk! Bezorging was erg laat.

Michael
8 december 2021

Lekker!

Robbert Verhoeven
3 december 2021

Heerlijk! Alles goed warm. Mango lassi heerlijk en gratis. Bezorging een half uur eerder dan gepland.

A. Raj
3 december 2021

Eten is matig. Zulke dhal heb ik nog nooit gegeten, alsof er eerst saus is gemaakt en daarna linzen in is gegooid aan het eind. In mijn mening geen echte dhal. Butter chicken zat volgens mij geen cashew of nauwelijks room in. Wel redelijk smaakvol, maar er zijn gewoon verbeterpunten.

Sadhna
3 december 2021

Graag de volgende keer de bakjes rechtop houden. Nu lag een deel van mijn gerecht in het plastic zakje. Jammer dat er toch komijnzaadje in de rijst zat.

Tjeerd
1 december 2021

Lekker en op tijd. Ook verandering in bestelling helemaal goed zoals gevraagd

Rene
30 november 2021

Wat een teleurstelling was het eten. Voorheen vaak eten besteld bij Payal maar waarschijnlijk zit er een nieuwe eigenaar in of er is een andere kok. Het eten proefde alsof het met een kant en klaar pakket was klaargemaakt. Voor mij niet meer helaas....

monique strack van schijndel
29 november 2021

Wat een super maaltijd, erg lekker en een sensatie qua smaken !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Harm-Jan
28 november 2021

Het eten was als vanouds weer goed en lekker. De bezorging was bijna drie kwartier te laat. Had s middags al bestelt met het verzoek om 18:30 te bezorgen ivm gamenight. Werd echter pas om 19:10 bezorgd. Tevens ontbrak 1 voorgerecht (de samosas). Dus dit keer minder tevreden met de totale bestelling.

Richard
27 november 2021

De butterchicken was zoet. Super zoet. Ik weet niet wat daarmee gebeurt is maar echt op het randje van oneetbaar. Nog niet eerder meegemaakt. Daarnaast voor de 2e of 3e keer dat de bezorger niet boeit hoe het eten word afgeleverd en dat de bakken op hun kant worden afgegeven, met lekkage tot gevolg...

Ghees
26 november 2021

Took more than 1.25 hours for delivery

Tineke Jobst
25 november 2021

Dat de bezorging 2 uur heeft is jammer, de kwaliteit was perfect !

D.
25 november 2021

Erg lekker eten en vriendelijke mensen 😊

Ivette Jansen
24 november 2021

Kip Tandoori en een mixed vlees voorgerecht, gratis Fanta. Het stond klaar bij afhalen, dat was netjes. Vlees was tikkeltje droog en helemaal niet pittig, ook niet medium. Verder smaakte het groente bijgerecht een tikkeltje aangebrand, maar misschien waren het andere kruiden, niet duidelijk. Smaak was verder op zich goed en de hoeveelheid ook. Ik bestel al jaren hetzelfde, kwaliteit is meestal goed, niet altijd constant.

Robbert Verhoeven
22 november 2021

Heerlijk eten 🍴, op tijd bezorgd, warm en goed verzorgd. Wij hadden saagh paneer, chicken korma, mango lassi.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

DZJ
22 november 2021

Eten is super lekker en de bezorging altijd aardig

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sara
20 november 2021

Echte toppers! Eten is heerlijk en werd warm bezorgd, helemaal vanuit Almere naar Nijkerk👌🏽

Tessa
14 november 2021

Wij zijn vaste klant maar deze keer was het erg slecht de curry was nog dunner dan soep. Zelf moeten indikken …

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Carolien
14 november 2021

Via de site besteld, kreeg een mailtje dat de bestelling een kwartiertje later. De bestelling stond klaar voor ophalen, het eten was erg lekker en ruim voldoende! Heerlijk avondje indiaas eten!! Alleen kreeg ik jammer genoeg de verkeerde samosa's mee, ik had kip besteld en kreeg lam samosa's mee. Desalniettemin heerlijk genoten!

Zeijlemaker
13 november 2021

Prima in orde miste alleen de naanbrood. En dat was voor de kinderen wel jammer. Zijn er gek op.

Saskia Thakoersingh
13 november 2021

Perfect bereid, heerlijk warm en ruime porties.

Robbert Verhoeven
12 november 2021

Heerlijk van smaak, lekker 😋 warm, maar een uur te laat bezorgd 😟.

Sudesh Gopal
12 november 2021

Top restaurant!!

Victor
11 november 2021

Alles was lekket

Sadhna
10 november 2021

Het eten was een beetje koud geworden. Maar zoals altijd erg lekker.

Manuela Knoop
7 november 2021

Super goed gegeten, al sinds 20 jaar onze favoriet voor Indias eten. Allen de Panir Palakwala was goed pittig.

Laterveer
1 november 2021

Om 1800uur besteld na om 18.30 gebeld kwam het pas om 19.30

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Robbert Verhoeven
31 oktober 2021

Altijd heerlijk, wij hadden chicken korma. Nog warm bij bezorging, zelfs de mango lassi! Hij hield de mango lassi bij de motor, daarom was het nog warm. Alles goed verpakt! Alles heerlijk. Heerlijk mild gekruid. Wij zijn altijd blij met payal.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Robbert Verhoeven
25 oktober 2021

Payal vinden wij altijd heerlijk en goede kwaliteit. De mango lassi was vergeten, maar het werd nog op tijd nabezorgd!

Knegt
24 oktober 2021

Heerlijke smaken,het enige is dat er weinig vlees in de curry/biryani zat. Dit had voor deze prijs echt meer moeten zijn. Bestelling was er op tijd.

Nils
22 oktober 2021

Bezorging was op tijd en het eten was warm. Echter, de kwaliteit van het eten varieert te veel. Soms is het goed en soms valt het tegen. Dit keer viel het tegen helaas. Koken met een vaste hand is een kunst.

Kim den Hoed
18 oktober 2021

Was weer erg lekker! leuk van de deals als je online besteld.

Robbert Verhoeven
13 oktober 2021

Payal is altijd heerlijk en goed verzorgd! Bezorging correct. Alles heerlijk warm en smakelijk!

Janssen
10 oktober 2021

Prima eten levering volgens afgesproken tijdstip. Tot de volgende keer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Johannes
8 oktober 2021

Zo'n fijn restaurant, met zo'n mooie kaart. Het is jammer dat d kwaliteit niet constant is; Palakwala -mijn absolute variant- was dit keer veel smaakvoller dan de vorige keer. Héérlijk. Maar de Chicken Korma, vorige keer als super ervaren en daarom nu weer besteld, was uitdrukkelijk als MILD besteld. HELAAS was dit als HOT aangeleverd waardoor mijn lief, en ze is verzot op de milde smaak van dit gerecht, dit niet kon eten. Héél erg jammer.... Laat de kwaliteit constanter worden, het moet niet uitmonden in een gok om iets te bestellen.

Sander van 't Veer
5 oktober 2021
Abdullah Hossein
4 oktober 2021

Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gsuri
29 september 2021

Lamsvlees was niet gaar en rood van binnen. Zonde want had er juist een opmerking bij gezet dat het vlees goed gaar moest zijn. Weer een bak vlees in de prullebak beland terwijl het eten best prijzig is. Vind dit heel jammer want we zij vaste klant en dit is al de 2de keer. Bezorging stond gepland om 19:10 en 18:30 stond de bezorger aan de deur. Voor hetzelfde waren we dan nog niet thuis.

EJ
21 september 2021

Heerlijk

Robbert Verhoeven
20 september 2021

De bezorging was een uur te laat en de mango lassi was er niet. MAAR het is zo lekker 😋!!! Mmmm…

Miranda
17 september 2021
Shanta
14 september 2021

Eten was snel bezorgd en goed warm. Lekker ook nog

Elakiya Manavalan
13 september 2021

Not satisfied with the taste. Requested spicy briyani but received worst briyani and no spice. It does not taste like briyani. Very very worst .

Louis Zeijlemaker
13 september 2021

Eten was helaas n uur te laat. Wat ik jammer vond. Erg druk vertelde de bezorger. Eten was redelijk maar niet neer zoals voorheen. Voorheen n dikke cijfer 8 nu n cijfer 6.5. Valt aardig wat te verbeteren. Ik ga eens bij n ander (indiaas) restaurant kijken.

Diane
12 september 2021

Altijd top kwaliteit

Tessa
5 september 2021

Mmmmm! As always

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van t Haar
1 september 2021

Zo als altijd goed, netjes verpakt in ruime porties en uitstekend van smaak.

Remy
31 augustus 2021

Het rijst was niet vers en er zaten aangebrande stukken in

X
27 augustus 2021
Anoniem
16 augustus 2021

Het eten was erg lekker. De bezorger was 15 minuten later, maar daar van waren we op de hoogte gesteld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marjan
13 augustus 2021

Prima, smakelijk en goed op temperatuur!

M.
12 augustus 2021

Top! Zoals altijd!!!

Anoniem
10 augustus 2021

Het eten was weer eens lekker, had een mixed grill, is de biryani ook heel lekker. De bezorger was er op tijd. Aanrader

Henk
9 augustus 2021

Verwachte levertijd 19 uur uiteindelijk afgeleverd na 20 uur.

Rachid
3 augustus 2021

Eten is kwaliteit en dus TOP! Heerlijke roti (brood). Bedankt!

Loes
3 augustus 2021

Lekker gegeten, smaakvol en netjes op tijd en warm bezorgd.

Anoniem
25 juli 2021

Ik heb bij Payal het ‘2 personen menu’ besteld. Helaas kon ik dit een menu voor twee personen noemen. De butter chicken en de chicken curry bevatte slechts 5/6 stukjes kipfilet per persoon en enorm veel saus. Ik ben gewend om van verschillende Indiase restaurant Te bestellen en ik weet dat het vlees nooit heel veel is. Dat hoeft ook niet maar dit was wel echt veel te weinig. Net als maar een bakje muntsaus bij 4 samosas. Het biryanigerecht was qua vulling wel prima.

Johnny Jagroep
22 juli 2021
Jenny
21 juli 2021
Frank
20 juli 2021

Perfect lekkere kwaliteit voor een prima prijs

Cynthia
11 juli 2021

Heel lekkere smaken, echt can genieten! Ik miste het naanbroodje.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

C.J. Volkers
8 juli 2021

Was weer heerlijk en snel geleverd. Top!

Abc
4 juli 2021

Bijna 2 uur wachten vind ik te lang

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Thea
4 juli 2021

Het eten wat gegrild was, was erg droog. De gekruide groente saus was vloeibaar en lekker in combinatie met de rijst. De rijst was lekker en goed. De naan was erg taai en vond ik persoonlijk niet lekker daardoor. Het gratis beloofde drankje waarmee geadverteerd wordt is helaas niet geleverd. Bij de bezorging zat al het warme eten in een plastic tas en het koude eten apart in een plastic tas. Alleen jammer dat dit aan elkaar vast geknoopt zat waardoor de koude gerechten niet koud maar lauw waren geworden. Wel top dat de bezorger door de regen op zijn brommer de bezorging heeft gedaan.

Fam.loncaric
2 juli 2021

Kwaliteit oké, maar de drankjes werden niet geleverd en in plaats van raita kheer ontvangen. Ook werkte de 20% kortingcode om voor ons onbekende reden niet.

Satoshi
1 juli 2021

I was disappointed with rice this time which was as if it was frozen once and then put in the microwave. It was like a big chunk... niet lekker.

Fam B
28 juni 2021

Prima, heerlijk

A.
27 juni 2021

We wilden eerst op locatie eten maar kon helaas niet doorgaan. Daarvoor in de plaats maar bestelling opgehaald. Was weer goed warm en lekker. 2e keer dat we bestellen, blij met de service!

Aarti
27 juni 2021

20.38 bestelling geplaatst 22.50 bezorgd terwijl er stond dat de verwachtte bezorgdtijd 22.10 was. 22.30 nog ff gebeld en de bezorger kon ieder moment bij ons zijn werd er gezegd. Eten was wel lekker echter bestel en betaal je voor king prawn biryani en je krijgt de normale versie met kleine garnaaltje. Wanneer ik dat ontdekte was het restaurant al natuurlijk udicht.

Robbert Verhoeven
26 juni 2021

Ik hou heel veel van payal . ook vandaag was het eten heerlijk. De bezorging was op tijd en correct. Verpakking prima.

Mohammed
26 juni 2021
Diane
22 juni 2021

Ondanks dat we veel langer moesten wachten dan dat er was doorgegeven via de email was het eten weer erg lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Robert brand
20 juni 2021

1.5 uur te laat bezorgd. Verkeerde drankje

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

RV
18 juni 2021

Het eten van Payal is altijd prima, erg lekker. We bestellen er al jaren. Tip: als je een tijd afspreekt voor afhalen is het altijd op tijd klaar.

A.
12 juni 2021

Was op aangegeven tijd klaar. Goed warm. Heb eindelijk een plek gevonden die echt pittige vindaloo heeft. Zal zeker terug gaan

Erik
11 juni 2021

Keurig volgens afspraak bezorgd. Top!

Tessa
30 mei 2021

Was heerlijk. Alleen ons blikje drinken was niet geleverd

Peter
28 mei 2021

Weer heerlijk eten thuisbezorgd, mooi op tijd, ruim voldoende, goed verwarmd en gevarieerd.

Riet
25 mei 2021

Eten was heerlijk. Kregen het alleen een uur later dan afgesproken, dat was jammer. Had dit graag even willen weten.

Sebastiaan Röben
24 mei 2021

Altijd lekker!

Clasina
24 mei 2021

Weer heerlijk gegeten. Wat je ook besteld het is smullen! Snelle bezorging, goed verpakt en komt heet aan. Als klanten van het eerste uur hopen wij nog jaren te genieten van jullie heerlijke gerechten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Satoshi
18 mei 2021

Tasted good as always. But even though I got confirmation, my order was missed. I ordered for 18:00, delivered 20:00. This is not acceptable and so disappointing.

Priscilla
17 mei 2021

Eten was super lekker en goed verpakt!

Tessa
16 mei 2021
Robbert Verhoeven
16 mei 2021

Payal levert heerlijk eten! Goed verpakt. Op tijd bezorgd door aardige bezorger.

Almo
16 mei 2021

Het eten was weer Super 👍 Alleen jammer dat niet alles is bezorgd, had ze al gebeld en ze kwamen netjes brengen wat ik op dat moment dacht dat er ontbrak, later bleek ook dat Kheer er niet bij zat uiteraard niet weer gebeld 😥

Safia
11 mei 2021

Heerlijk!

Tessa
10 mei 2021

Fantastisch! Heel fijn dat ons favo restaurant weer kon bezorgen!!

Diane
9 mei 2021

Altijd ietsjes laat maar nu vraag ik aflevering voor een half uurtje eerder dan zijn ze op tijd. Kwaliteit altijd goed, jaren lang.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jawaan
9 mei 2021

Prima hotwings, extra heet zoals gevraagd en optijd bezorgd.

kanis
10 april 2021

JAMMER VANN DE VERGETEN SAMOSAS MAAR GOEDE KWALITEIT

Clasina
10 april 2021

Was weer heerlijk, als klant van het eerste uur nog nooit teleurgesteld. Heerlijke gerechten op tijd bezorgd en lekker warm. Kijk ernaar vooruit om weer in het restaurant aanwezig te zijn maar ondertussen blij dat er bezorgd wordt.

Fara
9 april 2021

Authentiek Indiaas, zorgvuldig bereid en altijd voor herhaling vatbaar. Heerlijk eten! Wij blijven bij jullie bestellen.

Peter
8 april 2021

Heerlijk eten, meer dan genoeg, goed betaalbaar en mooi op tijd!

H Henrichs
6 april 2021

Fantastische kwaliteit, grote porties. Eten werd keurig op tijd, keurig verpakt en heet bezorgd. Heerlijk gegeten, binnenkort weer!

M,C,A&S
6 april 2021

Heerlijk gegeten, snelle service. Kleine tip, mango lassi in bekers meegeven, dat drinkt iets makkelijker. Verder top, top top!

Amani
6 april 2021

SUPER LEKKER zoals altijd dankjewel

Katsma
5 april 2021

Precies op tijd en op goede temperatuur. Lekkere gerechten en meer dan genoeg voor 2!

Ruijzendaal-van Weeren
4 april 2021

Tweede keer dat we bij hen eten bestelde en het was weer heerlijk !

Scheper
2 april 2021
Ini Hoeboer
29 maart 2021

Het was lekker en prima be- en verzorgd..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mahsa
22 maart 2021

Lekkerste bezorgrestaurant! had eergisteren besteld maar ik ga nu weer bestellen. :))

Robbert Verhoeven
20 maart 2021

De mango lassi was een beetje verongelukt doordat het plastic bakje lek was. Het eten was weer heerlijk!! Wij houden van Payal!!!

Ouwendijk
13 maart 2021

Smaakte voortreffelijk. Jammer dat de bestelde mango lassi niet meegeleverd is. Minpuntje!

de Gooijer
13 maart 2021

Wederom culinair heerlijk verwend, goede warme bezorging en echt lekkere ingrediënten welke voor een ware smaak explosie gezorgd hebben. Hopelijk mogen wij weer snel van de kunsten van de chef genieten op locatie, kijken er erg naar uit, ondanks dat het thuisbezorgd krijgen van de lekkernijen ook een feestje is!

Satoshi
11 maart 2021

Altijd lekker!

Monique
4 maart 2021

Altijd lekker eten en op tijd bezorgd

kanis
1 maart 2021

prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anouk
28 februari 2021

Het eten is zeer aan te bevelen. Vooral de Butter chicken en Tikka Masala zijn heerlijk. Ook de samosas en naan moet je zeker nemen. Zelfs de volgende dag nog super lekker. De bezorging is wel wat traag. Komen altijd later dan de voorspelling is. Soms wel 30-40 min later. Echter zijn ze verder zeer vriendelijk dus gewoon even rekening houden met bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rob Edelman
16 februari 2021

Ik ben normaal gesproken altijd erg tevreden over eten en bestelling, maar ik vond het lamsvlees van vandaag in de verte niet lijken op het lamsvlees wat ik gewend ben van jullie. Normaal zacht en mals, vandaag leek het wel vlees van een ouwe bok...taai en niet zacht...Jammer

Ivje
14 februari 2021

Dit keer een menu voor twee besteld: Payal deluxe nr 1. Vooraf hot chicken wings. Erbij wat pappadams. Zoals altijd erg goed en waar voor je geld!

Mohammed
13 februari 2021
Rubina
13 februari 2021

Ik ben onaangenaam verrast, kan niet geloven dat de kwaliteit en authenticiteit van Payal’s gerechten zo achteruit is gegaan. Erg jammer. Het was ooit een restaurant waar wij heerlijk Indiaas aten.

Ellen
12 februari 2021

Heerlijke gerechten! Steeds weer!

Maas
11 februari 2021

Keurig op tijd en heerlijk gegeten

Sharon
6 februari 2021

Het eten was zoals altijd heerlijk!

Abdullah
6 februari 2021

Wel lekker alleen heel laat bezorgd. Ik had geen honger.

Almo
4 februari 2021

Wat we niet gewend zijn bij Payal was de naam aangebrand , de bitter chicken niet romig , de samosa uit elkaar gevallen en de aardappelen in de alloo matter nog wat hard . Nogmaals dit zijn we niet gewend. Vandaag viel het eten tegen

Maryam
1 februari 2021

Het was heerlijk zoals altijd

Smit
31 januari 2021

Snel bezorgd en heerlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

C. Simoons
31 januari 2021

Het eten is zeer smaakvol. Het is fijn dat er ook in Nijkerk wordt bezorgd. Ondanks dat het bezorgen soms wat langer duurt, is het eten wel warm als het wordt bezorgd.

Marja
28 januari 2021

Altijd weer prima eten

Robert verhoeven
26 januari 2021

Wij houden van payal.

Klaas-Willem de Hoop
25 januari 2021

De kwaliteit van het eten was ontzettend goed! Wel was het niet zo fijn dat we bijna 2 uur moesten wachten totdat het eten bezorgd werd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ka
22 januari 2021

Het gerecht was koud, weinig smaak en heb nu buikpijn. De vorige keer was het eten top, maar helaas dit keer niet goed.

Joanna Ligorio
21 januari 2021

Eten is zoals altijd, zálig! We vonden de bezorgtijd van 1,5 uur wel erg lang (woensdagavond). Alles was verder wel keurig in orde.

Jos
19 januari 2021

top! Precies op tijd bezorgd en heerlijk gegeten

Katsma
17 januari 2021

Heerlijk eten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

E. Kors
14 januari 2021

1,5 uur na bestelling, terwijl 1 uur was gezegd. Paperdums, mixed grill en naan waren oké . Hoofdgerecht viel tegen. Te flauw, waterig, niet gekruid zoals we van een Indiaas gerecht verwachten. Véél rijst, weinig massala. Jammer.

Yolanda
13 januari 2021

Eten was weer super lekker! Bezorging duurde alleen 25 minuten langer dan verwacht,

Elle Brouwer
12 januari 2021

Heerlijk en snel! 👍

Jobst
9 januari 2021

heerlijk gegeten !

H van Steenis
7 januari 2021

Goed eten, goede bezorging

Samdeepreddy Sivuni
6 januari 2021

Item was sent wrong. For Aalo palak instead of Panneer palak

C. Simoons
5 januari 2021

Het eten smaakt prima. De bezorging was een kwartier later dan gepland.

Marian
3 januari 2020
Leonard Hofman
2 januari 2020

Eten smaakt prima, dol op Indiaas eten helaas hebben we wel een verkeerde drankje meegekregen. We zouden een lassie krijgen maar bij thuiskomst trof ik een Fernandez drank aan Volgende keer maar weer beter. Houden we te goed

Mustafa
2 januari 2020

Eten was super lekker. Was de eerste keer dat we hadden besteld en we vonden letterlijk alles lekker! We Bestellen vaker Indisch eten bij andere restaurants maar dit is verreweg de beste in Almere. Verdient een 10 voor kwaliteit en portie!

Tessa
2 januari 2020

Heerlijk zo als altijd

Tjeerd
2 januari 2020

Mooi op tijd en lekker!

Wigman
1 januari 2020

Super lekker. Bijzonder vriendelijke bezorger. Van harte aanbevolen.

de Gooijer
31 december 2020

En wederom heerlijk culinair verwend!

Fenscka Blankert
30 december 2020

Bestelling veel te laat bezorgen. Mango lassie was niet goed ingepakt dus lag voor mijn toen ik de deur open deed. De bezorger zou nieuwe langs komen brengen maar is nooit meer geweest

Edelenbos
29 december 2020

Zeer goed van smaak, het eten was zeer goed warm. Was genoeg.

Kaarthick
29 december 2020

Chicken tikka masala and the kulfi was the worst. Chicken tikka was not made that great, masala we can't even say what is that. Not worth the money that you pay. Egg fried rice and Mango lassi was great. Need to improve the taste for any masala.

Theo
28 december 2020

Heerlijk eten, thuisbezorgd. Smullen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ray
27 december 2020

Heerlijk van smaak. Vindaloo lekker pittig 🌶 Mooie porties en je hoeft niet te zoeken naar het vlees. Miste aleen mijn samosa’s 😕 Aanrader als je de chinees zat bent.

Zeijlemaker
25 december 2020

Goed zoals altijd. Mooi is ook de korting die geven wordt voor trouwe klanten. Waarderen wij zeer. Zullen ook zeker niet de enigste zijn. En eten was weer top .

Robbert Verhoeven
24 december 2020

Payal is heerlijk, we houden van hun lekkere maaltijden. Goed verzorgd, goed verpakt, vriendelijke bezorging.

de Gooijer
23 december 2020

Wederom voortreffelijk genoten, jammer genoeg ruim 1.15 later dan bij de bestelling aangegeven, maar dat mocht de kwaliteit, kwantiteit en smaak van de maaltijden beïnvloeden. Zeer zeker tot snel weer!?

Ivette
23 december 2020

Bezorging was drie kwartier later helaas maar de smaak was top! Precies goed gekruid. Erg tevreden ondanks late bezorging zonder dat aan te geven. Door drukte lukte het niet eerder zo begreep ik achteraf. Kan gebeuren.

Sjaak
23 december 2020

Was de eerste keer en we zijn aangenaam verrast. Voldoende varieteit, smaakte prima en we hebben nog wat over ;-) Het was goed verpakt alleen een half uur te laat geleverd. Tuurlijk, 18:30 is spitsuur en we kijken niet op een minuutje maar een half uur is veel voor een verjaardagsfeestje. Stuur anders even ene kort berichtje. Scheelt jullie telefoontjes en wij kunnen de kinderen sussen! Los daarvan, willen we graan nog eens bestellen.

Gopala
21 december 2020

I have ordered mix grill. To our dismay, it was not cooked properly. For the ordered sheekhkebab menu, naan was also not delivered.

Tineke
21 december 2020

Het eten is zoals altijd heerlijk. Het heeft ruim 5 kwartier geduurd voordat het eten werd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Storm
20 december 2020

Het eten stond op de aangegeven tijd klaar. Het was heerlijk, geen verschil bij als je in de zaak gaat eten. Het eten was prima ven temperatuur. In een zin geweldig. Ga zeker met de kerst hier ook bestellen.

David V
17 december 2020

Al jaren een terugkerende klant bij Payal en dat blijft zo. Heerlijk eten, uitgebreid menu, aardige mensen. Bezoring gaat wel soms mis, en het is niet ongebruikelijk als er een item vergeten wordt jammer genoeg. Dit wordt overigens met een rotvaart nageleverd met verontschuldigingen en is nooit een heel groot probleem geweest. Verzoek: Ik zou graag een van de vele interessante curry smaken die bij de vlees opties staan ook als vegetarische optie willen zien! Of de mogelijkheid tofu/tahoe als protein te kiezen in deze currys.

Diane
16 december 2020
Kelly
10 december 2020

Veel te laat bezorgt en ik miste ook iets eten was wel lekker

Kruidenwijk
5 december 2020

Eten was weer uitstekend. Bezorging an sich ook goed, maar om 10:00 vanochtend besteld met verzoek om 17:30 te bezorgen en als het dan uiteindelijk om 18:15 komt is dat niet goed. Hadden nog net tijd om iets naar binnen te werken voor we weg moesten.

Danny Kumar
2 december 2020

Butter chicken was teleurstelling heel andre smak .

Anoniem
30 november 2020

Het eten was heerlijk, maar kwam wel 40 minuten later dan de verwachtte tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Robert verhoeven
28 november 2020

Heerlijk eten , mooi verpakt, op tijd, vriendelijke bezorger, lekkere mango lassie. Echt prima!

Kimberly
25 november 2020

Wij bestellen regelmatig bij Payal en normaal gesproken is het altijd goed. Maar helaas was het deze keer minder. 3/6 Samoa’s waren kapot, alle bakjes waar vindaloo en butter chicken in zaten waren vies, gaan lekken, en bij 1 bakje was de saus er half uit. Ook zaten alle Naan broden bij elkaar verpakt waardoor ik niet goed kon zien welke kaas was ( en of er überhaupt 2 met kaas bij zaten want dat hebben wij niet geproefd) . Ook vind ik het apart dat als je voor +\- €85 besteld, je toch €2,50 bezorgkosten betaald. Jammer voor deze keer. Hopelijk is het de volgende keer zoals verwacht.

Margriet
24 november 2020

Bezorging was 20 minuten eerder dan aangegeven. Eten was goed warm en smaakte goed. Grote porties

Kevin
22 november 2020
Anoniem
20 november 2020

Eten was heerlijk. 1,5 uur bezorgtijd is wat jammer maar het eten maakte dat helemaal goed!!! Aanrader!

Zeijlemaker
8 november 2020

Op tijd bezorgd. Alles prima warm. Goed en netjes verpakt zoals altijd. Eten was n lamscurry en lams tandoori. Waren heerlijke gerechten. Met ons allen heerlijk van gegeten. Goed van smaak en ook niet te scherp. Een aanrader.

Katja Urban
7 november 2020

Het eten was vanouds zalig, wat dat betreft niets dan lof. De milde kebab was voor onze zoon van 12 helaas toch nog te scherp gekruid, dus die moest het doen met een restje uit de vriezer. Maar hij heeft wel heerlijk meegesmikkeld van de naan en het groentegerecht. De bezorging kwam echter ruim een half uur later dan afgesproken. Voor ons geen probleem, maar als je in een strak schema zit, kan dat wel lastig zijn... We zijn vaste klant bij Payal en zullen dat blijven.

BASMA
4 november 2020

eten was heerlijk en op tijd bezorgd

Bobo
2 november 2020
Ven
31 oktober 2020

Ruim op tijd geleverd, heerlijk eten. Ruim voldoende porties. Een aanrader.

RV
29 oktober 2020

Was erg lekker.

Ivje
29 oktober 2020

Kip Tandoori besteld en gemixt vlees voorgerecht. Kwalitatief goed. Voorgerecht was wat weinig voor de prijs en de tandoori kip was mild terwijl ik medium had besteld. Dat was jammer. Wel vers.

Raj
29 oktober 2020

Super Lekker en perfect bezorgd tijd

Lindsay Webster
27 oktober 2020

Jullie zijn al jaren ons lievelings restaurant! Het was weer heerlijk!

Jeantin Boltjes
25 oktober 2020

Altijd weer een feestje!!

Gerard van Raaij
25 oktober 2020

Ik kom en bestel bij dat restaurant alweer zo'n 10 jaar. Ik heb in de side-by-side flats er tegenover gewoond. Naar het restaurant gaan was geen enkel probleem dus. Ben er zelfs nog een drie weken geleden geweest. Twee weken geleden besteld. En vandaag weer besteld en kreeg niet wat ik bestelde. Het vlees was geen kip in de butter chicken. Er zat zelfs een vetlaag op sommige stukjes. De smaak was ook anders dan anders. Dit wilde ik melden. Misschien heb ik het fout of misschien heb ik het goed. De reactie van de baas (zo noemde hij zichzelf; echt waar) was dermate irritant dat ik nooit meer zaken doe daar. Zo leer je mensen kennen namelijk in situaties waar het anders loopt dan anders.

Vaste Klant
13 oktober 2020

ENIGE MINpunt, maar WEL BELANGRIJK ZEKER als de klant gasten heeft; TWEE UREN wachten op de bezorging!!! Maar we smullen van de gerechten!

Melissa
7 oktober 2020

Goed eten, op tijd geleverd en alles was nog zeer warm. De kipcurry was erg smaakvol.

Merlene
28 september 2020

Snelle en keurig bezorging! Heerlijk gegeten!

Christien
26 september 2020

Ontzettend lekker gegeten! Wel wat lang moeten wachten maar het was de moeite waard.

Diane
15 september 2020

Heel erg lekker en precies op tijd.

van Leijen
12 september 2020

Eten was lekker!

Rob
7 september 2020

Lekker 😋

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bettie
6 september 2020

Het eten was zo als altijd heerlijk, de bezorging was redelijk op tijd. Wat jammer was dat ik een code had gekregen (1,5 week geleden)via de mail waarop geen uiterste datum stond, en die kon ik dus niet meer gebruiken , best jammer.

Marjolijn
6 september 2020

Het eten smaakte goed maar werd 45 minuten later bezorgd dan werd aangegeven, en er ontbrak een deel van de bestelling.

Wouter
6 september 2020

We hebben enorm genoten. Het eten was zeer smakelijk. Enige opmerking, de Vindaloo vond ik niet heel pittig. Dat mag wat scherper.

Rekha
31 augustus 2020
Satoshi Kawamura
30 augustus 2020
Snesi
27 augustus 2020

Heerlijk!

Remy
22 augustus 2020

Heerlijk as usual. Kan er gelukkig ook morgen nog goed van eten.

Martine van Geel
17 augustus 2020

Lekker

Sofie
17 augustus 2020
Suresh
16 augustus 2020

Butter Naan is too much of sour taste .It may be due to Old butter or too much of yeast content. Chicken Tikka Masala is of worst taste and very watery gravy. Total waste of money.

Hans
13 augustus 2020

Lams tikka besteld, werd keurig rond de voorspelde tijd bezorgd. Heerlijk gegeten!

Shay
12 augustus 2020

Vindt wel dat de tandoori kipstukken er nu zielig uitzien. Voorheen kreeg je vier kipstukken dus 2 kippepoten. Nu krijg je een drumstick en een afgekapt stukje van de kipkarbonade. Hier mag echt wel wat van gezegd worden.

Reactie van Payal

aangezien mevrouw lissa bhatoe deze bestelling geplaats heedt en en niet tevreden over is over formaat van de kip word per direct op de volgende bestelling tandoori chicken on the house aangeboden..bedankt voor u feedback. we werken met een uitbegreid team waardoor soms dingen anders gaan.. mvg team payal

Michelle
10 augustus 2020

Ik had om 11:41 een bestelling geplaatst die ik om 1730 geleverd wilde hebben. Des ondanks kreeg ik mijn eten pas rond 1830. Eten was lekker. Wel raar dat de menu's geen salade meer hebben, maar de prijs t zelfde is. Had naan ipv rijst er bij, dat was mis gegaan. Eerst rijst gehad, maar de rest van de naan is alsnog nageleverd, ook redelijk snel. Ook raar dat de bezorging niet contact loos was in deze tijden. De butter chicken was lekker, maar heb heb hem wel eens rijker van smaak gehad. De kip madras was voor mij net iets te pittig, maar staat ook bij dat deze pittig hoort te zijn. De samosa's waren echt heerlijk, op de harde stukjes van kruiden na.